Back to the top

Įžvalgos

Koronavirusas-teisines-konsultacijos-Juridicon

Poveikio verslui vertinimas Covid-19 akivaizdoje Verslo veiklos tęstinumui užtikrinti

Poveikio verslui vertinimas reikšmingai gali padėti sumažinti ekstremalios situacijos poveikį Jūsų organizacijai. Pandemijos akivaizdoje, visos organizacijos bus neigiamai paveiktos, tačiau šios rizikos pasireiškimo tikimybė ir sunkumas skiriasi priklausomai nuo verslo srities ir geografinės padėties. Tai yra pati svarbiausia dalis, įvertinant koronaviruso poveikį verslui. Visos operacinės rizikos ir visi rezultatai yra nuspėjami. Jeigu pandemijos poveikio verslui vertinimas dar neatliktas, jį pradėjus artimiausiu metu, artimiausiu metu, įmonei dar gali pakakti laiko, kad suplanuotų savo veiklą ir žinotų kaip  rizika ją paveiks. Verta yra  pasirengti  konkrečius planus, palaikyti ryšį su pagrindinėmis suinteresuotosiomis šalimis iš vidaus ir išorės ir valdyti vykdymą, kai ši rizika......

Sužinoti daugiau

Duomenų apsaugos pareigūnas kaip paslauga

“Duomenų apsaugos pareigūnas kaip paslauga” – naujas Allaw pasiūlymas verslui Leidžia įmonėms sumažinti išlaidas duomenų apsaugai

Allaw šiandien skelbia apie naują savo legal-tech produktą: duomenų apsaugos pareigūnas kaip paslauga. Šis produktas apima ES bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimus atitinkančio duomenų apsaugos pareigūno paskyrimą įmonėms, organizacijoms ir pirmaujančias technologijas, leidžiančias užtikrinti sklandų jo darbą bei reikiamų įrodymų išsaugojimą. Tai lanksti šiuolaikinė platforma, kuri leidžia organizacijų darbuotojams „vieno langelio“ principu gauti pagalbą iš duomenų apsaugos pareigūno, o organizacijai užsitikrinti įrodomumą ir palengvinti atitikties reikalavimų įgyvendinimą. Pradėta kurti praėjusių metų viduryje, Allaw duomenų apsaugos pareigūnas kaip paslauga startavo prieš mėnesį. Inovatyvi paslauga pritaikyta verslo klientams, siekiantiems samdytis išorinį duomenų apsaugos pareigūną ir sumažinti savo išlaidas duomenų apsaugai bei......

Sužinoti daugiau

Allaw duomenu apsaugos pareigunas kaip paslauga

Duomenų apsaugos pareigūnas kaip paslauga greitesniam praktikos įtvirtinimui Praktiniai iššūkiai ir jų įveikimas

Duomenų apsaugos pareigūnas - tai nauja pareigybė įtraukta į organizacijų pareigybių sąrašus pagal įsigaliojusį Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą 2016/679 (toliau – BDAR). Remiantis Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (toliau – VDAI) duomenimis per 2019 m. tris ketvirčius VDAI pranešta apie 508-ių duomenų apsaugos pareigūnų paskyrimą. Bendras paskirtų duomenų apsaugos pareigūnų skaičius – 1 980. Kol dalis organizacijų vis dar vertina, ar jose vykdomi BDAR reikalavimai ir ar jos atitinka BDAR nurodytas sąlygas duomenų apsaugos pareigūnui skirti ir kokias funkcijas jam deleguoti, jau paskirti domenų apsaugos pareigūnai praktikoje spėjo susidurti su savo pareigų keliamais iššūkiais. Tai pastebinčios organizacijos ėmėsi ieškoti būdų jiems įveikti......

Sužinoti daugiau

Allaw rizikų valdymas

Valdybos narių asmeninė atsakomybė: verslo sprendimo taisyklė padeda ne visada Būtina veiksminga rizikų valdymo sistema

Valdybos narių asmeninė atsakomybė kyla tada, kai jie, priimdami sprendimus veikia formaliai, neveikia sąžiningai ir protingai, nėra rūpestingi, atidūs, kad apsaugotų organizacijos interesus, veikia aplaidžiai. Tai patvirtina prieš mėnesį, lapkričio 4d. Lietuvos Aukščiausiojo Teismo priimta nutartis, pagal kurią kredito unijos valdybos nariams buvo pritaikyta asmeninė atsakomybė. Valdybos narių neišgelbėjo teismų praktikoje gerai žinoma verslo sprendimo taisyklė, kuri pasitelkiama kaip priemonė privataus juridinio asmens valdymo organų narių nepriklausomumui nuo teismų intervencijos taikant civilinę atsakomybę už priimtus sprendimus, kai sprendimai buvo priimti sąžiningai ir rūpestingai, užtikrinti. Svarbu realiai įgyvendinti teisės aktų reikalavimus ir valdyti rizikas, susijusias su sudaromais sandoriais Finansų įstaigoms teisės......

Sužinoti daugiau

Iniciatyvios teisines paslaugos

Elektroninis vedlys įmonių teisininkams ir teisės departamentams Įmonės teisės funkcijai optimizuoti

Teisinerizika.lt iniciatyva Allaw žinių valdymo sistemoje pradėjo veikti elektroninis vedlys – nauja elektroninė mokymo ir metodinė priemonė verslui. Tai metodiniai patarimai, kaip įmonei užsitikrinti organizacinius gebėjimus pasiekti išsikeltus tikslus, pašalinti netikrumą, užsitikrinti atitiktį reikalavimams ir elgtis sąžiningai. Jie taip pat padės įmonėms veikti efektyviau, sudarant sąlygas veiksmingai keistis informacija ir optimizuoti savo teisės funkciją. Nors priemonė labiausiai skirta įmonių teisininkams ir teisės departamentams, kaip atliekantiems kritinę funkciją įmonių valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties pajėgumuose, tačiau vedliu gali naudotis ir kiti įmonių darbuotojai, prisidedantys prie šios funkcijos įgyvendinimo. Valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties strategijos nauda Įmonių valdysena, rizikų valdymas ir atitiktis......

Sužinoti daugiau

Teisinės paslaugos nuotoliniu būdu

Teisinės paslaugos nuotoliniu būdu: praktiniai iššūkiai Praktiniai iššūkiai

Teisinės paslaugos nuotoliniu būdu (internetu) šiandien teikiamos tiek verslui, tiek privatiems asmenims. Tai padeda užtikrinti geresnį teisinių paslaugų prieinamumą, ypač tose vietovėse, kur trūksta teisininkų. Tačiau iš praktikos žinoma, kad toks paslaugų teikimo būdas, kaip ir nuotolinis darbas apskritai, kelia eilę iššūkių užsakovams. Ypač kalbant apie sudėtingesnius, komandinio darbo reikalaujančius pavedimus, kai nepakanka vien įmonės teisininko. Todėl, prieš užsakant paslaugas iš nuotolinių teisinių paslaugų teikėjų, pirmiausia pravartu įvertinti numatomo pateikti pavedimo pobūdį ir galimybę jį išspręsti nuotoliniu būdu. Ir galbūt pasirinkti savo biurą turintį teisinių paslaugų teikėją. 1. Bendruomenės trūkumas ir vertybių skirtumai Netradicinių teisinių paslaugų įmonių atstovai, teikiantys teisines......

Sužinoti daugiau

Teisinės paslaugos, dokumentų rengimas, verslo advokatai

BDAR reikalavimai skaičiuojant mokesčius: nuo šiol įmonės galės paaiškinti, kodėl tvarko asmens duomenis Mokesčių administravimo įstatymo pataisos

Kiekviena įmonė, vykdydama savo kaip mokesčių mokėtojo pareigas, ar patikėdama šią funkciją apskaitos įmonėms tvarko įvairius asmens duomenis, pvz., asmens vardą, pavardę, asmens kodą ir kt. Iki šiol Lietuvoje galiojantis teisinis reguliavimas aiškiai nebuvo įtvirtinęs mokesčių mokėtojų teisės tvarkyti tokius asmens duomenis mokesčių apskaičiavimui. Remiantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 2016/679 (toliau – BDAR) nuostatomis atliekamas asmens duomenų tvarkymas turi turėti tikslą ir pagrindą, priešingu atveju duomenų tvarkymas gali būti pripažintas neteisėtu ir užtraukti įmonei (šių duomenų valdytojai) atsakomybę. Siekiant sudaryti sąlygas įmonėms tinkamai vykdyti mokesčių mokėtojų pareigas ir įgyvendinti asmens duomenų tvarkymo reikalavimus buvo papildytas Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymas......

Sužinoti daugiau

Mediacija (taikinamasis tarpininkavimas)

Mediacija (taikinamasis tarpininkavimas) ir verslo ginčų prevencijos būdas Mediacija (taikinamasis tarpininkavimas) ginčų prevencijai

Mediacija (taikinamasis tarpininkavimas) – plačiai žinomas alternatyvus ginčų sprendimo būdas pasaulyje, kuris pamažu populiarėja ir Lietuvoje, taip pat ir tarp verslo subjektų. Mediacija - iš lotynų kalbos kilęs žodis, mediatio reiškia tarpininkavimą. Mediatorius - tarpininkas, dalyvaujantis šalių ginče, kuris padeda ginčo šalims surasti tinkamą sprendimą susidariusioje ir jiems nepatrauklioje situacijoje. Verslui mediacija naudinga tuo, kad užtikrina konfidencialumą, taupo kaštus, padeda valdyti verslo reputacijos riziką. Tačiau ne visi žino, kad meditacija (taikinamasis tarpininkavimas) gali būti naudojamas ir verslo ginčų išvengimui (prevencijai). Svarbu, kad mediatorius išmanytų verslą ir specializuotųsi verslo ginčuose. Mediacija (taikinamasis tarpininkavimas) – verslo ginčų sprendimo būdas Versle neretai ginčai kyla......

Sužinoti daugiau

ALLaw Teisės departamentas kaip paslauga

Įmonės teisininkas kaip paslauga: kuo gali būti naudinga verslui Technologijomis aprūpintas teisininkas

Įmonės teisininkas: kaip keičiasi jo rolė Allaw teisines paslaugos - įmonės teisininkas Įmonės teisininkas šiandien turi ne tik atlikti daugybę funkcijų: tvarkyti įmonės „teisinį ūkį“, atstovauti įmonei išorės santykiuose, dalyvauti derybose ir kt., bet ir atitikti eilę kitų darbdavio lūkesčių. Įmonės teisininko funkcija dabar labai skiriasi nuo to, kas buvo dar vos prieš dešimtmetį. Šiandien įmonės akcininkai mano, kad įmonės teisininkas turi prisidėti prie verslo ekonominės vertės kūrimo, todėl teisininkų atsakomybės ribos plečiasi ir jiems tenka prisiderinti prie besikeičiančios situacijos ne tik teisinių paslaugų rinkoje, bet ir globalios ekonomikos atžvilgiu. Nemažą reikšmę turi naujausios technologijos, kurios ne tik padeda įmonės......

Sužinoti daugiau

Seminaras - praneseju apsauga - advokatas Marcinkeviciusa

Pranešėjų apsauga: seminaras atitikties Pranešėjų apsaugos įstatymui užtikrinimo viešajame sektoriuje tema

Seminaras skirtas padėti užtikrinti atitiktį Pranešėjų apsaugos įstatymui, kuris įsigaliojo 2019 m. sausio 1 d. Pagal šį įstatymą, visos valstybės ar savivaldybės institucijos, valstybės ir savivaldybių valdomos įmonės, kitos įmonės, įstaigos ir organizacijos, kuriose dirba 50 ar daugiau darbuotojų, privalo užtikrinti atitiktį Pranešėjų apsaugos įstatymui. Seminarą ves: Dr. Laimonas Marcinkevičius – advokatų kontoros JURIDICON advokatas, turintis daugiau nei 20 metų patirties tarpvalstybinio verslo, įmonių, sutarčių, mokesčių teisės bei informacijos saugos srityse. Pagrindiniai seminaro metu nagrinėjami klausimai: Pranešėjų apsaugos įstatymo reikalavimai. Visoms valstybės ir savivaldybių įstaigoms privalomas konfidencialus vidinis informacijos apie pažeidimus teikimo kanalas. Taip pat uždraustas bet koks neigiamas poveikis asmenims,......

Sužinoti daugiau

© 2020 UAB "JURIDICON". Teisinė rizika - iniciatyvios teisinės paslaugos. Teisinė rizika ir Allaw yra registruoti paslaugų ženklai.