Teisinerizika.lt iniciatyva Allaw žinių valdymo sistemoje pradėjo veikti elektroninis vedlys – nauja elektroninė mokymo ir metodinė priemonė verslui. Tai metodiniai patarimai, kaip įmonei užsitikrinti organizacinius gebėjimus pasiekti išsikeltus tikslus, pašalinti netikrumą, užsitikrinti atitiktį reikalavimams ir elgtis sąžiningai. Jie taip pat padės įmonėms veikti efektyviau, sudarant sąlygas veiksmingai keistis informacija ir optimizuoti savo teisės funkciją. Nors priemonė labiausiai skirta įmonių teisininkams ir teisės departamentams, kaip atliekantiems kritinę funkciją įmonių valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties pajėgumuose, tačiau vedliu gali naudotis ir kiti įmonių darbuotojai, prisidedantys prie šios funkcijos įgyvendinimo.

Valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties strategijos nauda

Įmonių valdysena, rizikų valdymas ir atitiktis padeda įmonėms patikimai pasiekti savo tikslus, pašalinti netikrumą, užsitikrinti atitiktį teisės aktams ir kitiems reikalavimams bei elgtis sąžiningai. Tinkamai suplanuota ir įgyvendinama valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties strategija įmonėms leidžia greičiau priimti sprendimus, vykdyti optimalesnes investicijas, eliminuoti silos, sumažinti fragmentaciją tarp padalinių ir skyrių bei pan. Tokiai strategijai suplanuoti neretai pasitelkiami ir išoriniai konsultantai, tačiau daug ką galima pasidaryti ir patiems.

Elektroninis vedlys kaip priemonė planuoti savo įmonės valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties strategiją

Elektroninis vedlys padeda įmonėms savarankiškai planuoti savo valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties strategiją, padėti užsitikrinti atitiktį teisės aktų reikalavimams konkrečiose srityse. Pavyzdžiui, atitikties BDAR reikalavimams srityje, Allaw elektroninis vedlys pateikia metodinius patarimus, kaip įmonėms pačioms atlikti asmens duomenų inventorizaciją (auditą). Žinių sistemoje patalpinti aprašymai, pavyzdžiai, schemos, mokymų medžiaga leidžia atsakingiems asmenims patiems pasirinkti, ką pasidaryti pačiam, o ką pirkti.

Elektroninis vedlys įmonių teisės funkcijos optimizavimui

Elektroninis vedlys įmonėms padeda ne tik planuoti savo valdysenos, rizikų valdymo ir atitikties strategiją, tačiau ir optimizuoti savo įmonės teisininkų, departamento veiklą. Ne visos įmonės renkasi įmonės teisininko ar teisės departamento paslaugą, kuriose teisinių užklausų vykdymas yra standartizuotas ir automatizuotas, jos linkusios pasikliauti savo įmonės teisininku ar departamentu, veikiančiu “čia ir dabar”, “po ranka”. Tačiau įmonėse teisės funkcija neretai yra žemame brandos lygmenyje ir tam, kad darbas būtų padarytas, remiasi individualiais savo herojais. Trumpuoju laikotarpiu toks požiūris gali veikti, tačiau gali ir sukelti neigiamas pasekmes: padidėję kaštai, skaidrumo, matomumo stoka, painiava ir kitos. Allaw padeda įgyvendinti organizacijoms pokytį joms svarbiose srityje, pavyzdžiui, atitikties, sutarčių valdyme, teisinių projektų ir procesų valdyme ir kt. Elektroninis vedlys įmonių teisininkams ir departamentams padeda optimizavimą atlikti patiems. Tai padeda įmonėms pagerinti savo teisės funkcijos veiksmingumą, tuo pačiu sumažinant kaštus, automatizavimas leidžia išvengti žmogiškųjų klaidų ir būti produktyvesniai.

Pasak Teisinerizika.lt ir elektroninio vedlio įkūrėjo Laimono Marcinkevičiaus, iliustracijomis, interaktyviomis nuorodomis ir dokumentų pavyzdžiais papildytas elektroninis vedlys pravartus ne tik įmonių teisininkams, teisės departamentų vadovams, bet ir personalo, rizikų valdymo bei atitikties darbuotojams. Jis leis pasisemti idėjų gerajai valdysenai, rizikų valdymui ir atitikčiai užtikrinti savo įmonėse.

Susiję sprendimai ir teisinės paslaugos:

ALLAW teisinės paslaugos teisės departamentams
Naujienos Patogios priemonės Teisininko patarimai